Polonkainé Valcsev Éva
Hitelesített telefonszám
Borsod-Abaúj-Zemplén Miskolc
Regisztrált 2017.06.07
Utolsó bejelentkezés 2024.05.16
- 12 hirdetés
-
Megbízónk a Barcika Holding Cégcsoport irányító tagvállalata részére keresünk FŐKÖNYVELŐT. Főbb feladatok: A tagvállalatok teljeskörű könyvelésének az ellenőrzése. Bevallások, bejelentések határidőre történő elkészítése. Pénzügyi kimutatások, statisztikák készítése. Adó, pénzügyi és számviteli ellenőrzések támogatása. Cégekkel történő kapcsolattartás. Éves és időszaki zárások és beszámolók előkészítése. Adatszolgáltatás, dokumentációk és riportok elkészítése a cégvezetés felé, kontroller szemléletű működés. A szakmai csoport 10 fő alatt - irányítása, koordinálása, a munkatársak fejlesztő szemléletű vezetése. Elvárások: Felsőfokú (pénzügy, számvitel szak) végzettség. Mérlegképes könyvelői képesítés. Hasonló területen szerzett min. 5 éves tapasztalatok és vezetői készségek. Magas szintű MS Office programok ismerete, online jártasság. Eredményorientáltság, rendszerszemlélet, gondosság. Előnyök: Adótanácsadó és vagy adószakértő végzettség Kulcs-Soft program ismerete. Amit kínálunk: Határozatlan idejű munkaviszony, teljes munkaidős foglalkoztatás, hosszú távú munkalehetőség. Kötetlen munkarend. Versenyképes bérezés és egyéb juttatások. A munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, mobiltelefon) biztosítása. Kulturált, modern munkakörnyezet a város központjában. Az állásra az alábbi e-mail címen lehet jelentkezni, fényképes önéletrajzzal, a pozíció megjelölésével:
-
Megbízónk a világ egyik vezető telekommunikációs cégének partnere - részére keresünk ÜZLETI ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRSAT. Főbb feladatok: Meglévő céges ügyfélportfólió kezelése, illetve új ügyfelek felkutatása. Tárgyalások, egyeztetések szervezése, ügyfélszolgálati ügyintézés. Telekommunikációs termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése. Statisztikák, jelentések készítése a vezetők felé. Elvárások: Középfokú végzettség (érettségi). Haladó szintű számítástechnikai ismeretek (Microsoft Office). B kategóriás jogosítvány. Kiváló kommunikációs-, problémamegoldó képesség. Ügyfél-centrikus hozzáállás, rugalmasság, megbízhatóság, önállóság. Motivált, ambiciózus, munkájára igényes hozzáállás. Alapfokú angol nyelvtudás. Előnyt jelent: Ügyfélkezelésben, értékesítésben szerzett tapasztalatok. A telekommunikációs piac és a termékek ismerete. Saját gépkocsi használata útiköltség térítéssel. Amit kínálunk: Versenyképes jövedelem (alapbér+jutalék+értékesítési ösztönzők) Munkavégzéshez szükséges eszközök (mobiltelefon, számítógép) biztosítása Fiatal, barátságos, lendületes csapat, kellemes munkakörnyezet. Szakmai fejlődési lehetőségek, folyamatos oktatások biztosítása. Hosszú távú, főállású és vállalkozói munkaviszony, kötetlen munkaidő. Munkavégzés helye: Mezőkövesd. Az állásra az alábbi e-mail címen lehet fényképes önéletrajzzal jelentkezni a pozíció megjelölésével:
-
Megbízónk kulturális-, sport- és egyéb rendezvények szervezésével megbízott cég részére keresünk kazincbarcikai munkavégzéssel RENDEZVÉNY IGAZGATÓT. Főbb feladatok: Kazincbarcika közművelődési, kulturális és sportprogramjainak koordinálása a tervezéstől a megvalósításig. Az éves rendezvénynaptár összeállításának stratégiai és operatív koordinációja. Kulturális kis-és nagy létszámú rendezvények, attrakciók magas színvonalú szervezése, koordinálása. Partnerekkel történő kapcsolatépítés, szerződéskötések menedzselése. Kapcsolattartás és magas szintű együttműködés a társterületek vezetőivel, munkatársaival, a cégvezetéssel, partnerekkel, hatóságokkal, alvállalkozókkal. A partnerek és a lakossági igények folyamatos felmérése, monitorozása, Pályázati kiírások figyelése, menedzselése, beszerzések koordinálása, riportok készítése. A rendezvényszervezés területén dolgozók munkájának irányítása. Elvárások: Felsőfokú végzettség. Rendezvényszervezési területen szerzett szakmai és vezetési tapasztalat (min. 3-5 év). MS Office programok magas szintű ismerete. B kategóriás jogosítvány. Kommunikációs szintű angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt. Rugalmasság, problémamegoldó készségek, határozottság. Komplex irányítási, szervezési készség, döntési képesség. Felelősség vállalás, precizitás, magas szintű együttműködési készség. Amit kínálunk: Határozatlan idejű munkaviszony, teljes munkaidős foglalkoztatás kötetlen munkarendben, hosszú távú munkalehetőség. Változatos szakmai feladatok, fejlődési lehetőség. Innovatív légkör, modern munkakörnyezet. Munkavégzés helye: Kazincbarcika. Az állásra az alábbi e-mail címen lehet jelentkezni, fényképes önéletrajzzal, a pozíció megjelölésével:
-
Megbízónk a világ egyik vezető telekommunikációs cégének partnere - részére keresünk ÜZLETI ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRSAT. Főbb feladatok: Meglévő céges ügyfélportfólió kezelése, illetve új ügyfelek felkutatása. Tárgyalások, egyeztetések szervezése, ügyfélszolgálati ügyintézés. Telekommunikációs termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése. Statisztikák, jelentések készítése a vezetők felé. Elvárások: Középfokú végzettség (érettségi). Haladó szintű számítástechnikai ismeretek (Microsoft Office). B kategóriás jogosítvány. Kiváló kommunikációs-, problémamegoldó képesség. Ügyfél-centrikus hozzáállás, rugalmasság, megbízhatóság, önállóság. Motivált, ambiciózus, munkájára igényes hozzáállás. Alapfokú angol nyelvtudás. Előnyt jelent: Ügyfélkezelésben, értékesítésben szerzett tapasztalatok. A telekommunikációs piac és a termékek ismerete. Saját gépkocsi használata útiköltség térítéssel. Amit kínálunk: Versenyképes jövedelem (alapbér+jutalék+értékesítési ösztönzők) Munkavégzéshez szükséges eszközök (mobiltelefon, számítógép) biztosítása Fiatal, barátságos, lendületes csapat, kellemes munkakörnyezet. Szakmai fejlődési lehetőségek, folyamatos oktatások biztosítása. Hosszú távú, főállású és vállalkozói munkaviszony, kötetlen munkaidő. Munkavégzés helye: Miskolc és Mezőkövesd. Az állásra az alábbi e-mail címen lehet fényképes önéletrajzzal jelentkezni a pozíció megjelölésével:
-
Megbízónk ingatlanértékesítő cég franchise partner részére keresünk INGATLAN ÉRTÉKESÍTŐT. Főbb feladatok: Eladó (új és használt) ingatlanok felkutatása, megbízási szerződések megkötése. Az ingatlanpiac folyamatos figyelemmel kísérése. Ingatlan bemutatók szervezése és lebonyolítása. Ártárgyalások kezdeményezése, majd azon való részvétel. Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása. Eladó és kereső ügyfelek érdekeinek képviselete. Szoros együttműködés az értékesítő csapattal. Elvárások: Minimum középfokú végzettség (érettségi). Értékesítés területén szerzett szakmai tapasztalatok. Vállalkozói státusz (egyéni társas) vagy nyitottság a vállalkozóvá válásra. Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek. B kategóriás jogosítvány saját autó használatával. Nagyfokú önállóság és sikerorientált hozzáállás. Kiváló kommunikációs- és meggyőzőkészség. Előnyt jelent: Ingatlanértékesítésben szerzett tapasztalat és vagy ingatlanközvetítő végzettség. Felsőfokú végzettség. Idegennyelv ismeret (angol, német). Amit kínálunk: Teljesítményarányos, motiváló juttatás. Országos hálózati háttértechnikai és értékesítési-támogató rendszer használata. Rendszeres szakmai továbbképzések és csapatépítések. Kihívást jelentő, változatos, felelősségteljes feladatok. Az állásra az alábbi e-mail címen lehet fényképes önéletrajzzal jelentkezni a pozíció megjelölésével:
-
Megbízónk a 30 éves múlttal rendelkező autószalon részére keresünk FLOTTA ÉRTÉKESÍTŐT. Főbb feladatok: Meglévő és új ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás szóban és írásban. Autóflotta értékesítéséhez szükséges (finanszírozási) ajánlatok készítése, nyomon követése, szerződés megkötése. Az ügylet során felmerült ügyféligények folyamatos feldolgozása, kezelése. Kapcsolattartás a bankokkal, biztosítókkal. Az esetleges javítások intézése a szervizzel. Havi számlák kiállítása, ügyfélnek történő elküldése. A bérautók kezelése, kiadása, nyomon követése. Jelentések, kimutatások, beszámolók készítése a vezetőség felé. A feladatokhoz kapcsolódó teljes adminisztráció elvégzése. Elvárások: Min. középfokú végzettség (érettségi). Értékesítésben szerzett tapasztalatok. Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office programok). B kategóriás jogosítvány. Jó kapcsolatteremtő és kiváló kommunikációs készség. Sikerorientált hozzáállás, felelősségteljes munkavégzés. Előny: Felsőfokú végzettség. Amit kínálunk: Teljesítmény arányos jövedelem, dolgozói kedvezményekkel. Komoly szakmai továbbképzések, fejlődési lehetőségek. Kulturált munkakörülmények, fiatalos csapat. Terepet a sikerhez: kiváló márkák, magas szintű márkaszerviz háttérrel; Nagy múltú, stabil, tőkeerős vállalati háttér. Munkavégzés helye: Miskolc.
-
Megbízónk az agrárgazdaságban és szállítmányozásban működő cég részére keresünk VASÚTI FUVARSZERVEZŐT. Főbb feladatok: Nemzetközi fuvarok szervezése, tervezése, bonyolítása. Megfelelő fuvarozó kiválasztása, fuvarfeladatok kiosztása, nyomon követése, fuvarkapacitás optimális kihasználása nemzetközi szinten. A céghez érkező vonatok irányítása, kapcsolattartás a vasúttársasággal és a berakodást végző cégekkel. Meglévő ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás. Riportok, kimutatások készítése a vezetők számára. A tevékenységhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása. A fuvarozással kapcsolatban felmerülő problémák kezelése. Elvárások: Minimum középfokú végzettség (érettségi). Angol nyelvtudás aktív nyelvhasználattal tárgyalóképes szinten. Hasonló területen szerzett néhány éves tapasztalat. Számítástechnikai ismeretek (Microsoft Office). Kiváló kommunikációs-, problémamegoldó- és stressztűrő képesség. Ügyfél-centrikus hozzáállás, gyors helyzetfelismerő és döntéshozatali képesség. Megbízhatóság, nagyfokú önállóság. Előnyt jelent: Szlovák, horvát és vagy olasz nyelvismeret. Felsőfokú végzettség logisztikai területen. Multinacionális cégnél szerzett hasonló tapasztalatok. Amit kínálunk: Főállású, teljes munkaidős, hosszú távú munkaviszony. Versenyképes jövedelem, munkatársi megbecsülés. Munkába járás támogatása. Munkavégzés helye: Abaújszántó, betanulás után home office lehetőséggel.
-
Megbízónk városi kulturális-, sport- és egyéb rendezvények szervezésével megbízott cég részére keresünk RENDEZVÉNYSZERVEZŐ. Főbb feladatok: Kazincbarcika és vonzáskörzete településeinek közművelődési, kulturális és sportprogramjainak előkészítésében, lebonyolításában való részvétel. Aktív közreműködés az éves rendezvénynaptár összeállításában. Kulturális rendezvények, attrakciók magas színvonalú szervezése, koordinálása, szerződések menedzselése. Projekt szemléletű önálló munkavégzés, pl: koncert menedzselés a szerződéskötésektől az esemény megvalósításáig. Kapcsolattartás, magas szintű együttműködés a cégvezetéssel, partnerekkel, hatóságokkal, alvállalkozókkal. A városi szintű rendezvények, rendezvénysorozatok szervezésében és kivitelezésében való aktív közreműködés, önálló felelősséggel vitt programpontok eredményes megvalósítása a tervezéstől a megvalósításig a jövőre vonatkozó fejlesztési javaslatokkal együtt. A rendezvények kapcsán hétvégi ünnepnapi éjszakai munkavégzés vállalása. Elvárások: Felsőfokú végzettség, jelentős szakmai gyakorlat. Városi szintű rendezvények átfogó koordinációjában szerzett legalább 3 éves gyakorlat, tapasztalat. MS Office: felhasználói szintű ismeretek. B kategóriás jogosítvány, aktív vezetési gyakorlattal. Proaktív, gyakorlatias, együttes problémamegoldásra képes, a munkája minőségéért és a célok megvalósulásáért felelősséget vállalni képes munkatársat keresünk. Amit kínálunk: Alkalmazotti jogviszony, munkába járás támogatása. Határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaszerződés. Kötetlen munkaidő. Kazincbarcika város közművelődési, kulturális és sportéletébe való munkavégzés, szakmai fejlődési lehetőség. Munkavégzés helye: Kazincbarcika. Az állásra fényképes önéletrajzzal lehet jelentkezni, a pozíció megjelölésével:
-
Megbízónk ipari gépek és alkatrészek értékesítésével foglalkozó cég - részére keresünk 4 órában ADMINISZTRÁTORT. Főbb feladatok: Bejövő és kimenő számlák Excelben történő rögzítése. Számlák szkennelése, digitalizálása. A számlákon szereplő határidők egyeztetése, nyomon követése. Táblázatok készítése a pénzügyi adatokról. A kontroller munkájának segítése. A feladatkörhöz kapcsolódó adminisztráció elvégzése. Elvárások: Min. középfokú végzettség (érettségi). Ügyviteli, adatbázis kezelői tapasztalatok. Microsoft Office programok, különösen az Excel ismerete, aktív használata. Önállóan dolgozni képes, precíz, felelősségteljes munkavégzés. Képesség a határidők betartására. Előnyt jelent: Pénzügyi területen szerzett tapasztalatok. Amit kínálunk: Hosszú távú munkalehetőség egy stabil piaci területen Munkavégzés helye: Miskolc. Munkaidő: hétfőtől péntekig 9.00-13.00 Az állásra fényképes önéletrajzzal lehet jelentkezni, a pozíció megjelölésével:
-
Megbízónk az agrárgazdaságban és szállítmányozásban működő cég részére keresünk PÉNZÜGYI VEZETŐT. Főbb feladatok: Irányítja, koordinálja és ellenőrzi a pénzügyi, számviteli, kontrolling, adózási, pénzügyi tervezési, könyvelési és riport folyamatokat. Cash-flow jelentést és előrejelzést, pénzügyi kimutatásokat, jelentéseket készít. Előkészíti a havi zárásokat, éves adóbevallásokat és beszámolókat. Gondoskodik a számviteli és pénzügyi megfelelőség biztosításáról, a szükséges szabályozási rend kialakításáról, naprakészen tartásáról. Kontrollálja a pénzügyi folyamatokat, utalásokat, kintlévőségeket. Pénzügyi adatokat készít elő a könyvvizsgáló iroda számára. Kapcsolatot tart a hatóságokkal, bankkal, partnerekkel, könyvvizsgáló irodával. Adatszolgáltatást végezt a vezetőség, bankok és a hatóságok felé. Elvárások: Felsőfokú szakirányú (közgazdasági) és mérlegképes könyvelő végzettség. Minimum 4-5 éves hasonló területen szerzett tapasztalat. Angol nyelvtudás. Haladó szintű számítástechnikai ismeretek (Microsoft Office). B kategóriás jogosítvány. Könyvelő program ismerete. Önálló, precíz, megbízható munkavégzés. Előnyt jelent: Vállalatirányítási rendszer ismerete (Microsoft Business Central Dynamics 365). Amit kínálunk: Főállású, teljes munkaidős, hosszú távú munkaviszony. Versenyképes jövedelem, munkatársi megbecsülés. Munkába járás támogatása. Munkavégzés helye: Abaújszántó. Az állásra kizárólag az alábbi e-mail címen lehet jelentkezni, fényképes önéletrajzzal, a pozíció megjelölésével:
-
Megbízónk sportközpont és vízi sportklub - részére keresünk ÚSZÓOKTATÓT. Főbb feladatok: 6-12 éves korosztály úszásoktatása, valamint szakosztályi edzések megtatása (7-16 éves korig) a Városi Uszodában, később a Vizikomplexumban. Korosztályokra és képességszintekre való edzéstervezés. Szakszövetségi versenyeztetés. A feladatokkal járó adminisztráció elvégzése. A partnerekkel, szülőkkel való hatékony kommunikáció. Elvárások: Középfokú és vagy szakirányú felsőfokú végzettség. Úszóoktató, úszóedzői végzettség. MS Office programok ismerete, aktív használata, online jártasság. Nagyfokú szakmai nyitottság és tájékozottság. Eredményorientáltság, felelősségvállalás. Empatikus hozzáállás, gyermekközpontú szemlélet. Együttműködés, hatékony kommunikáció és kapcsolódási képesség a gyermekekkel, partnerekkel, szülőkkel, kollégákkal. Büntetlen előélet. Előnyök: Szakedzői végzettség. Amit kínálunk: Határozatlan idejű munkaviszony, teljes munkaidős foglalkoztatás. Szakmai kihívások. Versenyképes bérezés és egyéb, érdekeltségi rendszer alapján kialakított juttatások. Igény esetén szolgálati lakás biztosítása. Munkavégzés helye: Kazincbarcika. Az állásra kizárólag az alábbi e-mail címen lehet jelentkezni, fényképes önéletrajzzal, a pozíció megjelölésével:
-
Megbízónk ipari gépek és alkatrészek értékesítésével foglalkozó cég - részére keresünk MŰSZAKI KARBANTARTÓT. Főbb feladatok: Szerszámgépek mozgatása, tisztítása, műszaki karbantartása. Gépek felújításában való aktív részvétel. Kisebb mechanikai jellegű javítások, alkatrész csere elvégzése. Telephelyen belüli alkatrészek rendszerezése, mozgatása. Az ipari gépek kamionról -ra történő le- és felmozgatása. A feladatkörhöz tartozó minimális adminisztráció elvégzése. Elvárások: Minimum középfokú műszaki végzettség. Hasonló területen szerzett tapasztalat. B kategóriás jogosítvány, aktív vezetési tapasztalatokkal. Targoncavezetői jogosítvány. Talpraesett, dinamikus, proaktív személyiség. Önálló, felelősségteljes munkavégzés. Előnyt jelent: Multinacionális cégeknél szerzett munkatapasztalat. 3,5 tonnás kisteherautó vezetésében szerzett tapasztalat. Amit kínálunk: Hosszú távú munkalehetőség egy stabil piaci területen Változatos műszaki feladatok. Munkavégzés helye főként: Miskolc, ritkán néhány nap: Győr. Munkaidő: hétfőtől péntekig 6.00-15.00
Polonkainé Valcsev Éva által követett felhasználók
Rólunk
© 2024 Startapró.hu
24.05.16.7a2122d