Adminisztrátort keresünk - 4 órában
Tulajdonságok
Leírás
Megbízónk ipari gépek és alkatrészek értékesítésével foglalkozó cég - részére keresünk 4 órában
ADMINISZTRÁTORT.
Főbb feladatok:
Bejövő és kimenő számlák Excelben történő rögzítése.
Számlák szkennelése, digitalizálása.
A számlákon szereplő határidők egyeztetése, nyomon követése.
Táblázatok készítése a pénzügyi adatokról.
A kontroller munkájának segítése.
A feladatkörhöz kapcsolódó adminisztráció elvégzése.
Elvárások:
Min. középfokú végzettség (érettségi).
Ügyviteli, adatbázis kezelői tapasztalatok.
Microsoft Office programok, különösen az Excel ismerete, aktív használata.
Önállóan dolgozni képes, precíz, felelősségteljes munkavégzés.
Képesség a határidők betartására.
Előnyt jelent:
Pénzügyi területen szerzett tapasztalatok.
Amit kínálunk:
Hosszú távú munkalehetőség egy stabil piaci területen
Munkavégzés helye: Miskolc.
Munkaidő: hétfőtől péntekig 9.00-13.00
Az állásra fényképes önéletrajzzal lehet jelentkezni, a pozíció megjelölésével: Startapro_1715888732
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!