Keresés mentése Hirdetésfeladás
Szeretnél böngésző értesítéseket kapni a következő esetekben?
Válassz Spaces Corvin Towers lefoglalt coworking irodái közül
10

Válassz Spaces Corvin Towers lefoglalt coworking irodái közül

Lendítse fel vállalkozását a Corvin Towers-ben! Rugalmas és teljesen felszerelt munkateret kínálunk Budapest történelmi szívében akár privát vagy közösségi irodát keres, virtuális címet igényelne, vagy tárgyalótermet bérelne. A torony legfelső három emeletén, valamint a tágas tetőteraszon található irodák lenyűgöző kilátást nyújtanak ideális helyszín egy munka utáni italhoz is. A világos, természetes fénnyel elárasztott irodákhoz modern közösségi terek is tartoznak, ahol étkezni, pihenni és kapcsolatot építeni is lehet hasonló gondolkodású vállalkozókkal. Növelje a hatékonyságát szupergyors WiFi-vel és mosolygós csapatunk segítőkész szolgáltatásaival. A Corvin Towers kiváló közlekedési kapcsolatokkal rendelkezik: a Corvin-negyed metrómegálló, busz- és villamosmegállók mindössze néhány méterre találhatók. Akár hajóval is érkezhet, hiszen a kompállomás is sétatávolságra van. Közvetlen szomszédságában található a Corvin Plaza, számos üzlettel, étteremmel és mozival. A közelben lévő Természettudományi Múzeum inspirációt nyújthat, míg munka után bárok, éjszakai klubok és a Corvin Dumaszínház kínálnak kikapcsolódási lehetőséget. A Spacesnél gyönyörű irodahelyiségeket kínálunk minden vállalkozásnak még akkor is, ha csak egyszeri alkalomról van szó. Válassz saját asztalt egy coworking irodában, vagy ha több privát szférára van szükséged, akkor a közös használatú irodáink egyik asztala lesz számodra a tökéletes. A tagság már 52900 HUF ártól elérhető, és ezért hozzáférhetsz a munkahelyek és szolgáltatások széles skálájához a Spaces irodaházaiban szerte a világon, így biztosan megtalálod a tökéletes helyszínt a vállalkozásod számára. A Spaces-tagság az alábbiakat foglalja magában: Fixen fenntartott irodahelyiség az üzleti klubban vagy egy közös használatú irodában a nap 24 órájában és a hét minden napján neked és egy vendégednek Korlátlan hozzáférés a több ezer helyszínt kínáló globális hálózatunkhoz Biztonságos, üzleti szintű technológiai megoldások és wifi Szekrény és zárható szekrény a biztonságos tárolás érdekében Professzionális üzleti cím és postakezelés Nyomtatók és adminisztrátori segítség Barátságos fogadás és ügyfélszolgálat Takarítás, közművek és vagyonbiztonság Rendszeresen tartott, kapcsolatépítést elősegítő események Egyszerű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunkon keresztül Információ: Az ismertetőben látható összes kép a Spaces helyszíneinek valamelyikén készült, de nem feltétlenül az említett helyszínen. Kapcsolatfelvétel

VIII. kerület, Budapest

Fedezze fel az Ön igényei szerinti munkavégzési lehetőségeket HQ F99 Office
14

Fedezze fel az Ön igényei szerinti munkavégzési lehetőségeket HQ F99 Office

Lépjen szintet irodahelyiségével az F99-ben Adjon újult erőt brandjének egy prémium irodahelyiségben a Fehérvári úton. Nyisson irodát Magyarország fővárosában, és aknázza ki Budapestnek a bank-, a pénzügyi és egyéb szektorokat érintő központi szerepe adta hírnevét. A számos helyi tömegközlekedési csomópont elérhető közelsége miatt a Fehérvári utca leegyszerűsíti az ingázást és a csapataival folytatott megbeszélések helyszínének elérését. Hozza ki a legtöbbet a karnyújtásnyira elérhető közlekedési lehetőségekből, és hozza létre bázisát egy a munka és a találkozók szempontjából egyaránt kényelmes helyszínen. A Bikás Park metrómegálló csupán 800 m-re, az Etele út Fehérvári út villamosmegálló pedig mindössze egy perc sétára van az irodától. Nyűgözze le potenciális ügyfeleit egy teljesen bútorozott irodában a Fehérvári úton. Nyisson irodát egy modern épületben, amelynek stílusos fogadótermében vendégei az első pillanattól kezdve otthon érezhetik magukat. Töltekezzen fel, és koncentráljon a napi teendőkre egy természetes fénnyel teli irodában, amelynek berendezését saját igényeire szabhatja. Ismerkedjen potenciális ügyfeleivel egy közösségi jellegű irodában, és működjön együtt tehetséges szakértőkkel az erre a célra kialakított coworkingterületeken. Ha vendégeket vár, hasznos mobilalkalmazásunk segítségével lefoglalhat egy teljesen felszerelt tárgyalótermet, amelyben a legmodernebb műszaki eszközökkel támogathatja a találkozói sikerét. A HQ F99 Office található irodaházaiban a következőkkel segítjük Önt: Iroda: privát, teljesen bebútorozott és felszerelt, teljes mértékben az Ön igényeire szabott iroda egy személy vagy az egész csapat számára. Kínálatunkban a szolgáltatásokkal egybekötött irodákat és a személyre szabott irodákat ugyanúgy megtalálja, mint a készenléti, illetve a napi irodákat olyan hozzáféréssel, amikor és ahogyan csak szüksége van rájuk. Coworking: coworking helyeink kialakításakor a közös munkavégzést tartottuk szem előtt és mindenről gondoskodtunk. Foglaljon egy saját asztalt, vagy ha a helyzet úgy hozza, vegyen igénybe egy átmeneti irodát vagy hot desket, és nyisson új lehetőségeket vállalkozása számára. Tárgyalótermek: tárgyalótermeink tökéletes helyszínként szolgálnak soron következő bemutatója, állásinterjúja vagy workshopja számára. Ezek mellé a legmodernebb technológiát és barátságos ügyfélszolgálatunkat is igénybe veheti, hogy minden gördülékenyen menjen, szükség esetén még cateringet is kérhet. Virtuális iroda: virtuális irodáink a világ minden nagyobb városában elérhetők, így Ön profin képviselheti vállalkozását. Válassza ki új virtuális címét most, és állítsa össze saját csomagját a választható postatovábbítási és hívásfogadási szolgáltatásokból. Tagság: az irodától a coworkingen át a tagságig terjedő választékunk kellő rugalmasságot és szabadságot biztosít, bármilyen is legyen a munkastílusa. Sétáljon be kiterjedt globális hálózatunk bármelyik helyszínére és máris munkához láthat, az Önnek megfelelő gyakorisággal. Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Minden ár tartalmazza a kezdőárat. Az árak a kiválasztott opciók és szolgáltatások függvényében módosulhatnak. Kérjen tájékoztatást most!

XI. kerület, Budapest

Fedezze fel az Ön igényei szerinti munkavégzési lehetőségeket Regus Szépvölgyi Office Park
11

Fedezze fel az Ön igényei szerinti munkavégzési lehetőségeket Regus Szépvölgyi Office Park

Szerezzen magának elismertséget a Montevideó utcával Erősítse meg brandjét a Montevideó utcában található prémium irodahelyiségekben. Alakítsa ki munkavégzési helyét egy prémium üzleti parkban, és hozza ki magából a legtöbbet egy modern irodában. A Montevideó utca stratégiailag kiváló, valamivel a városközponton kívüli elhelyezkedésével könnyedén elérheti a helyi tömegközlekedési csomópontokat, leegyszerűsítve ezzel az ingázást és a találkozóhelyek kiválasztását. Hozza ki a legtöbbet a legkiválóbb környékbeli közlekedési lehetőségekből, és alakítsa ki saját és csapata ultramodern bázisát. A Kolosy tér villamosmegállót mindössze 500 m-re találja, a Szépvölgyi út HÉV-megállót pedig csupán 10 perc alatt gyalog is elérheti. Fogjon bele azonnal a munkába egy teljesen bútorozott irodahelyiségben a Montevideó utcában. Alakítsa ki irodáját egy kényelmes helyszínen, és nyűgözze le partnereit az épület óriási üvegablakaival és szemet gyönyörködtető téglákkal kirakott homlokzatával. Szabja személyre az irodahelyiséget saját igényei szerint, és bővítse a munkaterületet, amikor csak szeretné. Találkozzon hasonló gondolkodású üzletemberekkel egy inspiráló közös használatú irodában, és ösztönözze a másokkal való együttműködést a kimondottan erre a célra kialakított coworkingirodákban. Ha bemutatót vagy előadást tartana, foglaljon teljesen felszerelt tárgyalótermet hasznos alkalmazásunkon keresztül, helyszíni csapatunk pedig gondoskodik róla, hogy vendégei otthon érezzék magukat. A Regus Szépvölgyi Office Park található irodaházaiban a következőkkel segítjük Önt: Iroda: privát, teljesen bebútorozott és felszerelt, teljes mértékben az Ön igényeire szabott iroda egy személy vagy az egész csapat számára. Kínálatunkban a szolgáltatásokkal egybekötött irodákat és a személyre szabott irodákat ugyanúgy megtalálja, mint a készenléti, illetve a napi irodákat olyan hozzáféréssel, amikor és ahogyan csak szüksége van rájuk. Coworking: coworking helyeink kialakításakor a közös munkavégzést tartottuk szem előtt és mindenről gondoskodtunk. Foglaljon egy saját asztalt, vagy ha a helyzet úgy hozza, vegyen igénybe egy átmeneti irodát vagy hot desket, és nyisson új lehetőségeket vállalkozása számára. Tárgyalótermek: tárgyalótermeink tökéletes helyszínként szolgálnak soron következő bemutatója, állásinterjúja vagy workshopja számára. Ezek mellé a legmodernebb technológiát és barátságos ügyfélszolgálatunkat is igénybe veheti, hogy minden gördülékenyen menjen, szükség esetén még cateringet is kérhet. Virtuális iroda: virtuális irodáink a világ minden nagyobb városában elérhetők, így Ön profin képviselheti vállalkozását. Válassza ki új virtuális címét most, és állítsa össze saját csomagját a választható postatovábbítási és hívásfogadási szolgáltatásokból. Tagság: az irodától a coworkingen át a tagságig terjedő választékunk kellő rugalmasságot és szabadságot biztosít, bármilyen is legyen a munkastílusa. Sétáljon be kiterjedt globális hálózatunk bármelyik helyszínére és máris munkához láthat, az Önnek megfelelő gyakorisággal. Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Minden ár tartalmazza a kezdőárat. Az árak a kiválasztott opciók és szolgáltatások függvényében módosulhatnak. Kérjen tájékoztatást most!

III. kerület, Budapest

Privát irodahelyiség 5 fő számára
8

Privát irodahelyiség 5 fő számára

Világos és inspiráló irodahelyiségek 5 fős vagy bármekkora csapatok számára, hogy mindenki jó teljesítményt nyújthasson. Keltsd életre vállalkozásodat rugalmas irodai megoldásokkal a Debreceni Nemzetközi Repülőtéren! Magyarország második legnagyobb városának szívében, egy innovatív, modern kialakítású épületben alakíthatod ki pontosan olyan munkakörnyezeted, amely illeszkedik üzleti igényeidhez. A kiváló elérhetőség garantált: az irodád közvetlenül a város nemzetközi repülőterén található, ahonnan rendszeres járatok indulnak többek között Münchenbe, Budapestre és Antalyába. A városon belüli közlekedés is egyszerű az Airport Debrecen buszmegálló mindössze 2 perc sétára található, míg a Debreceni vasútállomás csupán 4,3 km-re van. Engedd, hogy vállalkozásod szárnyra kapjon rugalmas közösségi irodaterünkben, amely segít elérni üzleti céljaidat. Fogadd leendő ügyfeleidet professzionális környezetben recepciós csapatunk barátságosan fogadja őket, mielőtt belépnek dinamikus irodaterünkbe. Oszd meg ötleteidet nyitott coworking térben, vagy ha nagyobb diszkrécióra van szükség, tárgyaljatok privát meeting szobáinkban, amelyek korszerű prezentációs eszközökkel és videokonferencia-technológiával vannak felszerelve. Tarts szünetet az íróasztaltól, és harapj valamit jól felszerelt konyhánkban, vagy fedezd fel a közeli éttermeket és kávézókat. Leljen otthonra vállalkozásával 30 négyzetméteres alapterületű privát irodahelyiségeink egyikében Regus Debrecen International Airport területén, amely ideális 5 alkalmazott számára. Nagy kiallakitású irodahelyiségeinkben teljes körű szolgáltatásokat kínálunk és mindenről gondoskodtunk a bútoroktól kezdve a gyors wifiig , hogy Önnek csak vállalkozása fejlesztésére kelljen összpontosítania. Találjon rugalmas, akár csak egy napra is igénybevebérelhető irodahelyiséget, vagy maradjon hosszabb ideig, és szabja személyre az irodahelyiséget vállalkozása egyedi igényeinek megfelelően. A Regus Privát iroda csomagja a következőket tartalmazza: Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Óradíjas, napi vagy havi díjas rendszerű íróasztalbérlés Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Személyre szabható és rugalmas elrendezés Az igényeinek megfelelően növelhető irodaméret vagy másik választható helyszín Kiváló minőségű, ergonomikus bútorok További lehetőség 75 négyzetméteres alapterületű, közös használatú munkahelyek igénybevételéreirodahelyiség bérlésére Árak már 445900 HUF összegtől Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

Debrecen, Hajdú-Bihar

Professzionális irodahelyiségek Regus MillPark Centre rugalmas feltételekkel
7

Professzionális irodahelyiségek Regus MillPark Centre rugalmas feltételekkel

Üljön le dolgozni azonnal használatra kész munkahelyeállomásaink egyikén 2 fő részére. Hozzon létre professzionális központot a budapesti Mill Park második emeletén, Ferencvárosban. Bővítse üzleti kapcsolatait a főváros pezsgő üzleti negyedében, amely ideális elhelyezkedésének köszönhetően könnyen megközelíthető busszal és vonattal, így vendégek fogadására is kiváló. Gyönyörködjön Budapest lenyűgöző panorámájában, mielőtt belevágna a munkába a világos, modern munkatérben. Munka után sétáljon egyet a közeli gyönyörű parkokban, vagy vacsorázzon egy hangulatos étteremben a Duna partján. Leljen otthonra vállalkozásával 10 négyzetméteres alapterületű privát irodahelyiségeink egyikében Regus MillPark Centre területén, amely ideális 2 alkalmazott számára. Közepes kialakitású irodahelyiségeinkben teljes körű szolgáltatásokat kínálunk és mindenről gondoskodtunk a bútoroktól kezdve a gyors wifiig , hogy Önnek csak vállalkozása fejlesztésére kelljen összpontosítania. Találjon rugalmas, akár csak egy napra is igénybevebérelhető irodahelyiséget, vagy maradjon hosszabb ideig, és szabja személyre az irodahelyiséget vállalkozása egyedi igényeinek megfelelően. A Regus Privát iroda csomagja a következőket tartalmazza: Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Óradíjas, napi vagy havi díjas rendszerű íróasztalbérlés Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Személyre szabható és rugalmas elrendezés Az igényeinek megfelelően növelhető irodaméret vagy másik választható helyszín Kiváló minőségű, ergonomikus bútorok További lehetőség 50 négyzetméteres alapterületű, közös használatú munkahelyek igénybevételéreirodahelyiség bérlésére Árak már 166900 HUF összegtől Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

IV. kerület, Budapest

Dolgozzon hatékonyabban egy közös használatú irodában Regus Debrecen International Airport
7

Dolgozzon hatékonyabban egy közös használatú irodában Regus Debrecen International Airport

Dolgozzon közös használatú irodáinkban létrejött, rokon szellemiségű közösségben! Coworking tereinket a közös munkavégzést szem előtt tartva alakítottuk ki és mindenről gondoskodtunk. Foglaljon egy saját asztalt, vagy ha a helyzet úgy hozza, vegyen igénybe egy hot desket és nyisson új lehetőségeket vállalkozása számára. Keltsd életre vállalkozásodat rugalmas irodai megoldásokkal a Debreceni Nemzetközi Repülőtéren! Magyarország második legnagyobb városának szívében, egy innovatív, modern kialakítású épületben alakíthatod ki pontosan olyan munkakörnyezeted, amely illeszkedik üzleti igényeidhez. A kiváló elérhetőség garantált: az irodád közvetlenül a város nemzetközi repülőterén található, ahonnan rendszeres járatok indulnak többek között Münchenbe, Budapestre és Antalyába. A városon belüli közlekedés is egyszerű az Airport Debrecen buszmegálló mindössze 2 perc sétára található, míg a Debreceni vasútállomás csupán 4,3 km-re van. Engedd, hogy vállalkozásod szárnyra kapjon rugalmas közösségi irodaterünkben, amely segít elérni üzleti céljaidat. Fogadd leendő ügyfeleidet professzionális környezetben recepciós csapatunk barátságosan fogadja őket, mielőtt belépnek dinamikus irodaterünkbe. Oszd meg ötleteidet nyitott coworking térben, vagy ha nagyobb diszkrécióra van szükség, tárgyaljatok privát meeting szobáinkban, amelyek korszerű prezentációs eszközökkel és videokonferencia-technológiával vannak felszerelve. Tarts szünetet az íróasztaltól, és harapj valamit jól felszerelt konyhánkban, vagy fedezd fel a közeli éttermeket és kávézókat. A Regus Coworking a következőket tartalmazza: Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Óradíjas, napidíjas vagy havidíjas íróasztalbérlés Választási lehetőség a nyitott terű és a közös használatú iroda között Opció az Ön részére saját fix asztalhoz fix fenntartására Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

Debrecen, Hajdú-Bihar

Coworking irodahelyiségek Regus President Centre
5

Coworking irodahelyiségek Regus President Centre

Dolgozzon közös használatú irodáinkban létrejött, rokon szellemiségű közösségben! Coworking tereinket a közös munkavégzést szem előtt tartva alakítottuk ki és mindenről gondoskodtunk. Foglaljon egy saját asztalt, vagy ha a helyzet úgy hozza, vegyen igénybe egy hot desket és nyisson új lehetőségeket vállalkozása számára. Tegyen otthont vállalkozásának a főváros szívében, Budapest legfontosabb kormányzati épületeivel körülvéve. A President Business Center egy tekintélyes cím, kiváló közlekedési kapcsolatokkal a város egész területén. Dolgozzon ebben a kortárs épületben, amely kívül lenyűgöző polírozott téglafalat, belül pedig modern, stílusos kialakítást kínál. Kell egy kis szünet? Tegyen egy sétát a közeli Szabadság téren. A munka befejezése után harapjon meg egy falatot kollégáival a sétatávolságra lévő kávézókban vagy éttermekben. A Regus Coworking a következőket tartalmazza: Hozzáférés több ezer helyszínünkéheöz világszerte Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Óradíjas, napidíjas vagy havidíjas íróasztalbérlés Választási lehetőség a nyitott terű és a közös használatú iroda között Opció az Ön részére saját fix asztalhoz Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

V. kerület, Budapest

Privát irodahelyiség 2 fő számára
5

Privát irodahelyiség 2 fő számára

Üljön le dolgozni azonnal használatra kész munkahelyeállomásaink egyikén 2 fő részére. Tegyen otthont vállalkozásának a főváros szívében, Budapest legfontosabb kormányzati épületeivel körülvéve. A President Business Center egy tekintélyes cím, kiváló közlekedési kapcsolatokkal a város egész területén. Dolgozzon ebben a kortárs épületben, amely kívül lenyűgöző polírozott téglafalat, belül pedig modern, stílusos kialakítást kínál. Kell egy kis szünet? Tegyen egy sétát a közeli Szabadság téren. A munka befejezése után harapjon meg egy falatot kollégáival a sétatávolságra lévő kávézókban vagy éttermekben. Leljen otthonra vállalkozásával 10 négyzetméteres alapterületű privát irodahelyiségeink egyikében Regus President Centre területén, amely ideális 2 alkalmazott számára. Közepes kialakitású irodahelyiségeinkben teljes körű szolgáltatásokat kínálunk és mindenről gondoskodtunk a bútoroktól kezdve a gyors wifiig , hogy Önnek csak vállalkozása fejlesztésére kelljen összpontosítania. Találjon rugalmas, akár csak egy napra is igénybevebérelhető irodahelyiséget, vagy maradjon hosszabb ideig, és szabja személyre az irodahelyiséget vállalkozása egyedi igényeinek megfelelően. A Regus Privát iroda csomagja a következőket tartalmazza: Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Óradíjas, napi vagy havi díjas rendszerű íróasztalbérlés Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Személyre szabható és rugalmas elrendezés Az igényeinek megfelelően növelhető irodaméret vagy másik választható helyszín Kiváló minőségű, ergonomikus bútorok További lehetőség 50 négyzetméteres alapterületű, közös használatú munkahelyek igénybevételéreirodahelyiség bérlésére Árak már 207900 HUF összegtől Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

V. kerület, Budapest

Privát irodahelyiség 5 fő számára
7

Privát irodahelyiség 5 fő számára

Világos és inspiráló irodahelyiségek 5 fős vagy bármekkora csapatok számára, hogy mindenki jó teljesítményt nyújthasson. Helyezze vállalkozását Újbuda szívében, egy kiváló megközelíthetőségű helyszínen. Az Allee Corner Centre mindössze öt perc sétára található az Újbuda-központi metróállomástól, és közel esik a forgalmas Október huszonharmadika és Bercsényi utcákhoz, így az ingázás és az ügyfelek fogadása egyszerű és kényelmes. Fogadja vendégeit ebben a díjnyertes irodaházban, ahol a hatalmas ablakok és az átrium természetes fénnyel árasztják el az épületet. Munka után vezesse le az energiát a helyszíni edzőteremben, vagy tegyen egy sétát a gyönyörű Dunához. Leljen otthonra vállalkozásával 30 négyzetméteres alapterületű privát irodahelyiségeink egyikében Regus Ujbuda Allee Corner területén, amely ideális 5 alkalmazott számára. Nagy kiallakitású irodahelyiségeinkben teljes körű szolgáltatásokat kínálunk és mindenről gondoskodtunk a bútoroktól kezdve a gyors wifiig , hogy Önnek csak vállalkozása fejlesztésére kelljen összpontosítania. Találjon rugalmas, akár csak egy napra is igénybevebérelhető irodahelyiséget, vagy maradjon hosszabb ideig, és szabja személyre az irodahelyiséget vállalkozása egyedi igényeinek megfelelően. A Regus Privát iroda csomagja a következőket tartalmazza: Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Óradíjas, napi vagy havi díjas rendszerű íróasztalbérlés Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Személyre szabható és rugalmas elrendezés Az igényeinek megfelelően növelhető irodaméret vagy másik választható helyszín Kiváló minőségű, ergonomikus bútorok További lehetőség 75 négyzetméteres alapterületű, közös használatú munkahelyek igénybevételéreirodahelyiség bérlésére Árak már 824900 HUF összegtől Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

XI. kerület, Budapest

Korlátlanul igénybe vehető munkaterek Regus Ujbuda Allee Corner
5

Korlátlanul igénybe vehető munkaterek Regus Ujbuda Allee Corner

Bárhol és bárhogyan kell is dolgoznia, Regus-tagsággal ez nem jelenthet problémát. Az irodátólabérléstől a coworkingen át a lounge tagságig terjedő választékunk 30900 HUF összegtől kellő rugalmasságot és szabadságot biztosít, bármilyen is legyen a munkastílusa. Csak sétáljon be kiterjedt, globális hálózatunk bármelyik helyszínére és máris munkához láthat, az Önnek megfelelő gyakorisággal. Helyezze vállalkozását Újbuda szívében, egy kiváló megközelíthetőségű helyszínen. Az Allee Corner Centre mindössze öt perc sétára található az Újbuda-központi metróállomástól, és közel esik a forgalmas Október huszonharmadika és Bercsényi utcákhoz, így az ingázás és az ügyfelek fogadása egyszerű és kényelmes. Fogadja vendégeit ebben a díjnyertes irodaházban, ahol a hatalmas ablakok és az átrium természetes fénnyel árasztják el az épületet. Munka után vezesse le az energiát a helyszíni edzőteremben, vagy tegyen egy sétát a gyönyörű Dunához. A Regus Coworking-tagság a következőket tartalmazza: Foglalás nélküli íróasztal egy coworking területen Ön és egy vendége számára Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéhöez világszerte Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

XI. kerület, Budapest

Dolgozzon Regus Szépvölgyi Office Park vagy a globális hálózatunkban elérhető egyéb helyszíneken
7

Dolgozzon Regus Szépvölgyi Office Park vagy a globális hálózatunkban elérhető egyéb helyszíneken

Bárhol és bárhogyan kell is dolgoznia, Regus-tagsággal ez nem jelenthet problémát. Az irodátólabérléstől a coworkingen át a lounge tagságig terjedő választékunk 30900 HUF összegtől kellő rugalmasságot és szabadságot biztosít, bármilyen is legyen a munkastílusa. Csak sétáljon be kiterjedt, globális hálózatunk bármelyik helyszínére és máris munkához láthat, az Önnek megfelelő gyakorisággal. Szerezzen magának elismertséget a Montevideó utcával Erősítse meg brandjét a Montevideó utcában található prémium irodahelyiségekben. Alakítsa ki munkavégzési helyét egy prémium üzleti parkban, és hozza ki magából a legtöbbet egy modern irodában. A Montevideó utca stratégiailag kiváló, valamivel a városközponton kívüli elhelyezkedésével könnyedén elérheti a helyi tömegközlekedési csomópontokat, leegyszerűsítve ezzel az ingázást és a találkozóhelyek kiválasztását. Hozza ki a legtöbbet a legkiválóbb környékbeli közlekedési lehetőségekből, és alakítsa ki saját és csapata ultramodern bázisát. A Kolosy tér villamosmegállót mindössze 500 m-re találja, a Szépvölgyi út HÉV-megállót pedig csupán 10 perc alatt gyalog is elérheti. Fogjon bele azonnal a munkába egy teljesen bútorozott irodahelyiségben a Montevideó utcában. Alakítsa ki irodáját egy kényelmes helyszínen, és nyűgözze le partnereit az épület óriási üvegablakaival és szemet gyönyörködtető téglákkal kirakott homlokzatával. Szabja személyre az irodahelyiséget saját igényei szerint, és bővítse a munkaterületet, amikor csak szeretné. Találkozzon hasonló gondolkodású üzletemberekkel egy inspiráló közös használatú irodában, és ösztönözze a másokkal való együttműködést a kimondottan erre a célra kialakított coworkingirodákban. Ha bemutatót vagy előadást tartana, foglaljon teljesen felszerelt tárgyalótermet hasznos alkalmazásunkon keresztül, helyszíni csapatunk pedig gondoskodik róla, hogy vendégei otthon érezzék magukat. A Regus Coworking-tagság a következőket tartalmazza: Foglalás nélküli íróasztal egy coworking területen Ön és egy vendége számára Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéhöez világszerte Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

III. kerület, Budapest

Teljes körű szolgáltatásokkal rendelkező, egylégterű irodák Önnek és csapatának MillPark Centre
7

Teljes körű szolgáltatásokkal rendelkező, egylégterű irodák Önnek és csapatának MillPark Centre

Rugalmas választási lehetőségek vállalkozások számára egylégterű irodák kialakítására, a csapat méretétől függetlenül. Egylégterű irodák 10 személy részére rugalmas feltételekkel, így a későbbiekben akár több helyet is igényelhet vagy másik helyszínre költözhet bárhova is szólítja a munkája. Leljen otthonra vállalkozásával 45 négyzetméter alapterületű egylégterű irodáink egyikében Regus MillPark Centre területén, amely ideális 10 alkalmazott számára. Nagy irodahelyiségeinkben teljes körű szolgáltatásokat kínálunk és mindenről gondoskodtunk a bútoroktól kezdve a gyors wifiig , hogy Önnek csak vállalkozása fejlesztésére kelljen összpontosítania. Rugalmas feltételekkel találjon nálunkbérelhet irodát, akár egy napra vagy hosszabb időre is, és a munkateret vállalkozása egyedi igényeire szabhatja. A Regus Egylégterű irodák csomagja a következőket tartalmazza: Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Óradíjas, napi vagy havi díjas rendszerű íróasztalbérlés Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Személyre szabható és rugalmas elrendezés Az igényeinek megfelelően növelje irodája méretét vagy válasszon másik helyszínt Kiváló minőségű, ergonomikus bútorok További lehetőség 110 négyzetméter közös használatú irodahelyiség szolgáltatásrabérlésére Árak már 1257800 összegtől Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

IX. kerület, Budapest

Dolgozzon hatékonyabban egy közös használatú irodában Regus MillPark Centre
7

Dolgozzon hatékonyabban egy közös használatú irodában Regus MillPark Centre

Dolgozzon közös használatú irodáinkban létrejött, rokon szellemiségű közösségben! Coworking tereinket a közös munkavégzést szem előtt tartva alakítottuk ki és mindenről gondoskodtunk. Foglaljon egy saját asztalt, vagy ha a helyzet úgy hozza, vegyen igénybe egy hot desket és nyisson új lehetőségeket vállalkozása számára. Hozzon létre professzionális központot a budapesti Mill Park második emeletén, Ferencvárosban. Bővítse üzleti kapcsolatait a főváros pezsgő üzleti negyedében, amely ideális elhelyezkedésének köszönhetően könnyen megközelíthető busszal és vonattal, így vendégek fogadására is kiváló. Gyönyörködjön Budapest lenyűgöző panorámájában, mielőtt belevágna a munkába a világos, modern munkatérben. Munka után sétáljon egyet a közeli gyönyörű parkokban, vagy vacsorázzon egy hangulatos étteremben a Duna partján. A Regus Coworking a következőket tartalmazza: Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Óradíjas, napidíjas vagy havidíjas íróasztalbérlés Választási lehetőség a nyitott terű és a közös használatú iroda között Opció az Ön részére saját fix asztalhoz fix fenntartására Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

IX. kerület, Budapest

Korlátlanul igénybe vehető irodák Regus Debrecen International Airport
6

Korlátlanul igénybe vehető irodák Regus Debrecen International Airport

Bárhol és bárhogyan is kell dolgoznia, Regus Irodatagsági csomaggal ez nem jelenthet problémát: bármilyen is legyen a munkastílusa, 52900 HUF összegtől kezdődő csomagjaink kellő rugalmasságot és szabadságot biztosítanak. Sétáljon be kiterjedt globális hálózatunk bármelyik helyszínére és máris munkához láthat, az Önnek megfelelő gyakorisággal. Keltsd életre vállalkozásodat rugalmas irodai megoldásokkal a Debreceni Nemzetközi Repülőtéren! Magyarország második legnagyobb városának szívében, egy innovatív, modern kialakítású épületben alakíthatod ki pontosan olyan munkakörnyezeted, amely illeszkedik üzleti igényeidhez. A kiváló elérhetőség garantált: az irodád közvetlenül a város nemzetközi repülőterén található, ahonnan rendszeres járatok indulnak többek között Münchenbe, Budapestre és Antalyába. A városon belüli közlekedés is egyszerű az Airport Debrecen buszmegálló mindössze 2 perc sétára található, míg a Debreceni vasútállomás csupán 4,3 km-re van. Engedd, hogy vállalkozásod szárnyra kapjon rugalmas közösségi irodaterünkben, amely segít elérni üzleti céljaidat. Fogadd leendő ügyfeleidet professzionális környezetben recepciós csapatunk barátságosan fogadja őket, mielőtt belépnek dinamikus irodaterünkbe. Oszd meg ötleteidet nyitott coworking térben, vagy ha nagyobb diszkrécióra van szükség, tárgyaljatok privát meeting szobáinkban, amelyek korszerű prezentációs eszközökkel és videokonferencia-technológiával vannak felszerelve. Tarts szünetet az íróasztaltól, és harapj valamit jól felszerelt konyhánkban, vagy fedezd fel a közeli éttermeket és kávézókat. A Regus Irodatagsági csomag a következőket tartalmazza: Foglalás nélküli privát iroda Önnek és egy vendégének Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

Debrecen, Hajdú-Bihar

Foglaljon egylégterű irodát nagyobb cégek számára Regus President Centre
6

Foglaljon egylégterű irodát nagyobb cégek számára Regus President Centre

Rugalmas választási lehetőségek vállalkozások számára egylégterű irodák kialakítására, a csapat méretétől függetlenül. Egylégterű irodák 10 személy részére rugalmas feltételekkel, így a későbbiekben akár több helyet is igényelhet vagy másik helyszínre költözhet bárhova is szólítja a munkája. Tegyen otthont vállalkozásának a főváros szívében, Budapest legfontosabb kormányzati épületeivel körülvéve. A President Business Center egy tekintélyes cím, kiváló közlekedési kapcsolatokkal a város egész területén. Dolgozzon ebben a kortárs épületben, amely kívül lenyűgöző polírozott téglafalat, belül pedig modern, stílusos kialakítást kínál. Kell egy kis szünet? Tegyen egy sétát a közeli Szabadság téren. A munka befejezése után harapjon meg egy falatot kollégáival a sétatávolságra lévő kávézókban vagy éttermekben. Leljen otthonra vállalkozásával 45 négyzetméter alapterületű egylégterű irodáink egyikében Regus President Centre területén, amely ideális 10 alkalmazott számára. Nagy irodahelyiségeinkben teljes körű szolgáltatásokat kínálunk és mindenről gondoskodtunk a bútoroktól kezdve a gyors wifiig , hogy Önnek csak vállalkozása fejlesztésére kelljen összpontosítania. Rugalmas feltételekkel találjon nálunkbérelhet irodát, akár egy napra vagy hosszabb időre is, és a munkateret vállalkozása egyedi igényeire szabhatja. A Regus Egylégterű irodák csomagja a következőket tartalmazza: Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Óradíjas, napi vagy havi díjas rendszerű íróasztalbérlés Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Személyre szabható és rugalmas elrendezés Az igényeinek megfelelően növelje irodája méretét vagy válasszon másik helyszínt Kiváló minőségű, ergonomikus bútorok További lehetőség 110 négyzetméter közös használatú irodahelyiség szolgáltatásrabérlésére Árak már 902900 összegtől Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

V. kerület, Budapest

Teljes körű szolgáltatásokkal rendelkező, egylégterű irodák Önnek és csapatának President Centre
7

Teljes körű szolgáltatásokkal rendelkező, egylégterű irodák Önnek és csapatának President Centre

Rugalmas választási lehetőségek vállalkozások számára egylégterű irodák kialakítására, a csapat méretétől függetlenül. Egylégterű irodák 15 személy részére rugalmas feltételekkel, így a későbbiekben akár több helyet is igényelhet vagy másik helyszínre költözhet bárhova is szólítja a munkája. Tegyen otthont vállalkozásának a főváros szívében, Budapest legfontosabb kormányzati épületeivel körülvéve. A President Business Center egy tekintélyes cím, kiváló közlekedési kapcsolatokkal a város egész területén. Dolgozzon ebben a kortárs épületben, amely kívül lenyűgöző polírozott téglafalat, belül pedig modern, stílusos kialakítást kínál. Kell egy kis szünet? Tegyen egy sétát a közeli Szabadság téren. A munka befejezése után harapjon meg egy falatot kollégáival a sétatávolságra lévő kávézókban vagy éttermekben. Leljen otthonra vállalkozásával 100 négyzetméter]alapterületű egylégterű irodáink egyikében Regus President Centre területén, amely ideális 15 alkalmazott számára. Nagy irodahelyiségeinkben teljes körű szolgáltatásokat kínálunk és mindenről gondoskodtunk a bútoroktól kezdve a gyors wifiig , hogy Önnek csak vállalkozása fejlesztésére kelljen összpontosítania. Rugalmas feltételekkel találjon nálunkbérelhet irodát, akár egy napra vagy hosszabb időre is, és a munkateret vállalkozása egyedi igényeire szabhatja. A Regus Egylégterű irodák csomagja a következőket tartalmazza: Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Óradíjas, napi vagy havi díjas rendszerű íróasztalbérlés Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Személyre szabható és rugalmas elrendezés Az igényeinek megfelelően növelje irodája méretét vagy válasszon másik helyszínt Kiváló minőségű, ergonomikus bútorok További lehetőség 120 négyzetméter közös használatú irodahelyiség szolgáltatásrabérlésére Árak már 1299800 összegtől Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

V. kerület, Budapest

Korlátlanul igénybe vehető irodák Regus Obuda Gate
6

Korlátlanul igénybe vehető irodák Regus Obuda Gate

Bárhol és bárhogyan is kell dolgoznia, Regus Irodatagsági csomaggal ez nem jelenthet problémát: bármilyen is legyen a munkastílusa, 52900 HUF összegtől kezdődő csomagjaink kellő rugalmasságot és szabadságot biztosítanak. Sétáljon be kiterjedt globális hálózatunk bármelyik helyszínére és máris munkához láthat, az Önnek megfelelő gyakorisággal. Gyönyörű panorámás kilátással a Dunára és a Margitszigetre, az Óbuda Gate Business Centre lenyűgöző otthont kínál bármely vállalkozás számára. Könnyedén ingázhat és fogadhat ügyfeleket, hiszen a Szépvölgyi úti vasútállomás mindössze öt perc sétára található. Ebédszünetben vezesse le az energiát az edzőteremben, vagy szívjon egy kis friss levegőt a Duna mentén és a közeli parkokban sétálva. Vége a napnak? Kapjon be valamit a sétatávolságra lévő kávézókban vagy éttermekben. A Regus Irodatagsági csomag a következőket tartalmazza: Foglalás nélküli privát iroda Önnek és egy vendégének Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

II. kerület, Budapest

Dolgozzon hatékonyabban egy közös használatú irodában Regus Obuda Gate
7

Dolgozzon hatékonyabban egy közös használatú irodában Regus Obuda Gate

Dolgozzon közös használatú irodáinkban létrejött, rokon szellemiségű közösségben! Coworking tereinket a közös munkavégzést szem előtt tartva alakítottuk ki és mindenről gondoskodtunk. Foglaljon egy saját asztalt, vagy ha a helyzet úgy hozza, vegyen igénybe egy hot desket és nyisson új lehetőségeket vállalkozása számára. Gyönyörű panorámás kilátással a Dunára és a Margitszigetre, az Óbuda Gate Business Centre lenyűgöző otthont kínál bármely vállalkozás számára. Könnyedén ingázhat és fogadhat ügyfeleket, hiszen a Szépvölgyi úti vasútállomás mindössze öt perc sétára található. Ebédszünetben vezesse le az energiát az edzőteremben, vagy szívjon egy kis friss levegőt a Duna mentén és a közeli parkokban sétálva. Vége a napnak? Kapjon be valamit a sétatávolságra lévő kávézókban vagy éttermekben. A Regus Coworking a következőket tartalmazza: Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Óradíjas, napidíjas vagy havidíjas íróasztalbérlés Választási lehetőség a nyitott terű és a közös használatú iroda között Opció az Ön részére saját fix asztalhoz fix fenntartására Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

II. kerület, Budapest

Rugalmas irodatagsági csomag Regus Ujbuda Allee Corner
7

Rugalmas irodatagsági csomag Regus Ujbuda Allee Corner

Bárhol és bárhogyan is kell dolgoznia, Regus Irodatagsági csomaggal ez nem jelenthet problémát: bármilyen is legyen a munkastílusa, 52900 HUF összegtől kezdődő csomagjaink kellő rugalmasságot és szabadságot biztosítanak. Sétáljon be kiterjedt globális hálózatunk bármelyik helyszínére és máris munkához láthat, az Önnek megfelelő gyakorisággal. Helyezze vállalkozását Újbuda szívében, egy kiváló megközelíthetőségű helyszínen. Az Allee Corner Centre mindössze öt perc sétára található az Újbuda-központi metróállomástól, és közel esik a forgalmas Október huszonharmadika és Bercsényi utcákhoz, így az ingázás és az ügyfelek fogadása egyszerű és kényelmes. Fogadja vendégeit ebben a díjnyertes irodaházban, ahol a hatalmas ablakok és az átrium természetes fénnyel árasztják el az épületet. Munka után vezesse le az energiát a helyszíni edzőteremben, vagy tegyen egy sétát a gyönyörű Dunához. A Regus Irodatagsági csomag a következőket tartalmazza: Foglalás nélküli privát iroda Önnek és egy vendégének Hozzáférés globális hálózatunk több ezer helyszínünkéheöz világszerte Biztonságos, üzleti szintű technológia és wifi Nyomtatók és adminisztratív támogatás Szakképzett recepciós és ügyfélszolgálat Takarítás, közműszolgáltatások és biztonság Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Könnyű foglalás és fiókkezelés az alkalmazásunk segítségével Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

XI. kerület, Budapest

Virtuális iroda Regus First Site
4

Virtuális iroda Regus First Site

Vállalkozása gyorsan megvetheti lábát egy azonnal használható, professzionális vállalati címmel és a szükséges virtuális iroda szolgáltatással. Több ezer helyszín közül választhatja ki a vállalkozásának legmegfelelőbbet helyszint. Találja meg vállalkozása lenyűgöző központját Budapest szívében, közvetlenül a Duna partján. Élvezze az impozáns kilátást a First Site felső két emeletéről, ebben a modern épületben, amely közel helyezkedik el a 2-es és 3-as metróvonalhoz, valamint fontos busz- és villamosjáratokhoz. Dolgozzon hatékonyan egy stílusos térben, ahol a padlótól a mennyezetig érő ablakok bőséges természetes fényt engednek be. Munka után fedezze fel a híres Váci utcát, majd kóstolja meg a helyi éttermek kínálatát, amelyek mind sétatávolságra találhatók. A Regus Virtuális iroda a következőket tartalmazza: A helyi üzleti címtől a telefonszámokon át az igénybe vehető munkaterekig terjedő kínálat Vendégeit professzionális recepciósok fogadják Nonstop támogatás Rendszeres kapcsolatépítő és közösségi eseményeken vehet részt Posta továbbítása napi, heti vagy tetszőleges rendszerességgel Regionális vagy országos üzleti telefonszámok Professzionális hívásfogadási szolgáltatás Adminisztratív szolgáltatások Az irodák vagy a coworking terek használata bármikor, igény szerint Árak már 51900 HUF összegtől Az ismertetőben látható összes kép helyszíneink valamelyikén, de nem feltétlenül az említett irodaházban készült. Kérjen tájékoztatást most!

V. kerület, Budapest