Ingatlangazdálkodással foglalkozunk. Változatos, többnyire távmunkában végezhető feladatokra, részmunkaidős vállalkozási ügyintézőt keresek, kiemelt, idő-alapú bérezéssel, heti elszámolással és fizetéssel.
Az ideális jelölt 20 és 40 közötti, adminisztratív és ügyintézői tapasztalatokkal rendelkező "nincsakadály" gondolkodású hölgy, akinek van tapasztalata korrekt és szabályokhoz alkalmazkodó munkavégzésben, kitűnő áttekintőképessége van, és ezeket kamatoztatná. Hosszú távú munka. Betanulás szükséges.
Munkaidő: Heti 10 - 20 óra, megállapodás szerint.
Fizetés: hetente, megállapodás szerint.
Főbb feladatai lesznek: Hivatalos, gazdasági, pénzügyi szabályok és eljárások feltérképezése, dokumentálása, döntéselőkészítés, ügyintézés fenti ügyekben, dokumentálás.
Szükséges ismeretek: alapvető digitális készségek, alapvető szoftverek gördülékeny használata, kezelése, (táblázatkezelő, böngésző, file manager) tervezhető munkavégzés, világos és korrekt kommunikáció.
Szükséges technikai háttér: pc, (desktop vagy laptop, notebook) internet kapcsolat, bármi alapvető biztonsági szoftver, táblázatkezelő, szövegszerkesztő, böngésző, file manager, telefon.
Előny: hasonló területen szerzett gyakorlat, idegen nyelv ismeret.
Köszönjük figyelmét
Kapcsolatfelvétel: a hirdetőn keresztül, szakmai önéletrajzzalm vagy pzsan777 [kukac] yahoo [pont] com Ezt követően, a jelentkezése függvényében felvesszük a kapcsolatot.
Adatkezelés: nem a szenzibilis személyes adataira vagyunk kíváncsiak, hanem a szakmai önéletrajzára. ( : képzettsége, valós munkatapasztalatai, munkahelyei, milyen munkát keres és vállal, munkábaállás, munkaidő, bérigény, bármi egyéb.)
Hirdetés azonosító: 1762186751
Szabálytalan hirdetés?
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!