Pécsi székhelyű, ipari berendezések magyarországi kizárólagos kereskedelmére és szervizelésére specializálódott partnercégünk megbízható és precíz munkatársat keres Irodai asszisztens pozícióba.
Feladatok
- Irodai adminisztráció, dokumentumkezelés és napi ügyintézés - Számlázási és pénzügyi adminisztráció: bejövő és kimenő számlák teljeskörű kezelése, házipénztár, pénzforgalom - követése, ÁFA- és év végi egyeztetések a könyveléssel - Személyügyi nyilvántartások kezelése (személyi adatok, szabadságok, munkaidő) - Jegyzőkönyvek, nyilvántartások és adatok számítógépes rögzítése - Heti 1-2 alkalommal postai ügyintézés - Értekezletek előkészítése, határidők követése, teendők rendszerezése - Látogatók, partnerek és futárszolgálatok fogadása - Telefonhívások kezelése, üzenetek továbbítása az illetékeseknek
Elvárások
- Középfokú pénzügyi végzettség - Minimum 3 4 év tapasztalat irodai adminisztrációban (előny: pénzügyi terület) - Alapszintű angol nyelvtudás szóban és írásban - MS Office programok magabiztos ismerete
Előny
- B kategóriás jogosítvány és saját tulajdonú gépjármű
Soft skillek
- Pontos, diszkrét, megbízható munkavégzés - Kiváló kommunikációs készség, barátságos fellépés - Önálló és felelősségteljes munkavégzésre való képesség
Amit ajánlunk
- Felelősségteljes, változatos munkakör - Támogató, családias munkakörnyezet - Stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség - Pécsi munkavégzés, kiszámítható munkarend
Munkavégzés helye: Pécs
Érdekel: 70 941 2400
Startapro_1747049703
Szabálytalan hirdetés?
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!