Balázs Piroska
Budapest XIX. kerület
Regisztrált 2016.02.18
Utolsó bejelentkezés 2024.04.24
- 4 hirdetés
-
-számlák kifizetésének előkészítése, kontírozása-tárgyi eszközök nyilvántartás vezetése- munka és védőruha nyilvántartás vezetése-beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézés: ajánlatok bekérése, kiértékelése, javaslattétel az Intézményvezető felé- folyamatban lévő beszerzések figyelemmel kísérése. Pályázati feltételek Büntetlen előélet Cselekvőképesség Magyar állampolgárság Erkölcsi bizonyítvány Elvárt végzettség képesítés: 4. Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma - középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség , Egyéb végzettség, középfokú végzettség, pénzügyi és számviteli (államháztartási) képesítés A pályázat elbírálása során előnyt jelentő végzettség képesítés: 4. Érettségi, vagy középfokú szakképesítés vagy szakképesítés-ráépülés felső középfokú részszakképesítés vagy szakképesítés szakma - középfokú szakképzettség szakképesítés speciális készségfejlesztő szakiskolai szakképzettség , Főiskola, mérlegképes könyvelő,államháztartás területén szerzett szakmai tapasztalat. Próbaidő 3+1 hónap,Cafetéria Jelentkezés Balázs Piroska igazgató részére a email címen keresztül. Egyéb pályázati előnyök: hivatástudat, megbízhatóság,precizitás,pontosság, jogszabályok ismerete és gyakorlati alkalmazása A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok: Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
-
Az intézményben folyó szociális szakmai tevékenységek szervezése. Kialakítja és ellenőrzi a szociális feladatok helyes gyakorlatát az intézményi elveket követve. Betartja és betartatja helyes gyakorlatát az intézményi elveket követve. Betartja és betartatja Szakmai Egységeket érintő higiénés, munka-és környezetvédelmi előírásokat az intézmény egész területén felel higiénés szabályok betartásáért. Részt vesz a szakdolgozók képzésének, illetve továbbképzésének szervezésében az intézményben folyó ápolás-gondozás szervezése, irányítása. A releváns jogszabályok ismerete, azok változásának követése és beépítése az intézmény szakmai szabályzataiba. Ellenőrzi a dolgozók szakmai munkáját és etikai magatartását.Az intézmény alapszolgáltatást (házi segítségnyújtás, jelzőrendszeres házi segítségnyújtás, idők/demens személyek nappali ellátása, fogyatékos személyek nappali ellátása, étkeztetés) és szakellátást (idős és demens személyek átmeneti gondozóháza) biztosító telephelyein folyó szakmai munka összehangolása, egységes elvek szerinti működtetése. Ellenőrzi a szakmai egységek adminisztrációjával kapcsolatos feladatok pontos elvégzését (személyi anyagok, nyilvántartások stb.). Számítógépes szakmai nyilvántartásokat (Kenyszi, Szocio.Net) folyamatosan ellenőrzi, elemzi és értékeli. Pályázati feltételek: Büntetlen előélet Magyar állampolgárság Erkölcsi bizonyítvány Cselekvőképesség Pályázati feltételek: szakirányú felsőfokú végzettség, diploma, intézetvezetői diploma minimum 1-3 éves szakmai tapasztalat felhasználói szintű informatikai ismeretek terhelhetőség, együttműködési készség kiváló kommunikációs képesség Benyújtandó igazolások: Fényképpel ellátott szakmai önéletrajz 3 hónapnál nem régebbi közalkalmazotti erkölcsi bizonyítvány Végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok Motivációs levél Munkaidő: határozatlan, 40 órás Elektronikus úton Balázs Piroska igazgató részére a email címen keresztül. Cafetéria, 3+1 hónap próbaidő
-
Munkakörbe tartozó lényeges feladatok: Naprakészen tájékozódik a szociális segélyek, támogatások, egyéb ellátások igénybevételi, szükség szerinti lehetőségéről, ezeket megismerteti az érdeklődőkkel, szükség szerint lehetőségéről, ezeket megismerteti az érdeklődőkkel, szükség szerint nyomtatványokkal látja el. Kialakítja a kapcsolati rendszert a szociális, egészségügyi, karitatív (egyesületi, alapítványi, egyházi) szervezetekkel, megismerteti az igénybe vevőkkel a szervezet által nyújtott lehetőségeket. Gondoskodik az igénybe vevők családi, társadalmi kapcsolatainak fenntartásáról, biztosításáról, megszervezéséről. Kapcsolatot tart az igénybe vevő hozzátartozóival és törvényes képviselőivel. Segítséget nyújt a szolgáltatást igénybe vevőt érintő kialakult vészhelyzet elhárításában, konfliktus helyzet feloldásában. Munkaszervezése során mindenkor figyelemmel van az igénybe vevők jogaira. Együttműködik az intézmény más szakterület munkatársaival a komplex ellátás kivitelezése érdekében. Kapcsolatot tart az igénybe vevők ellátásában résztvevőkkel ( családorvos, egészségügyi szolgáltatók,családsegítő) Szükség szerint előgondozást, mentális állapotfelmérést végez és segítséget nyújt az igénybe vevők orvosi dokumentációjának beszerzésében. Ellátja a szociális segítés alapfeladatait és az ahhoz kapcsolódó szociális adminisztratív teendőket. Szakmai vezetői feladatok: Szakmai egységek koordinálása. Vezetői feladatok ellátása. Továbbképzések megszervezése. Havi jelentések készítése, ellenőrzése. Az álláshoz tartozó elvárások: Főiskola,szociális munkás, szociálpedagógus, szociális menedzser, alapellátás és szakellátás területén eltöltött- Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat. Felhasználói szinten MS Office (irodai alkalmazások) magyar állampolgárság, büntetlen előélet, cselekvőképesség Az állás betöltéséhez előnyt jelent: Vezetői és szakmai tapasztalat. Főiskola, 1 2000 (I.7.) SzCsM Rendelet 3. számú melléklet szerinti végzettségek. Szakmai informatikai programok ismerete (Kenyszi, Szocinet).Kispesti helyismeret. Elhivatottság,önálló, precíz, pontos és hatékony munkavégzés, jogszabályok ismerete és gyakorlati alkalmazása. Amit kínálunk: Bérezés megállapodás alapján. Próbaidő 3+1 hónap. Próbaidő letöltését követően Caferéria juttatás. Pályázat részeként benyújtandó iratok: szakmai önéletrajz,motivációs levél végzettséget igazoló dokumentumok másolata 3 hónapnál nem régebbi Kjt. szerinti erkölcsi bizonyítvány Pályázat benyújtása Balázs Piroska igazgató részére a email címen keresztül.
-
Budapest Főváros XIX. ker. Önkormányzat Segítő Kéz Kispesti Gondozó Szolgálat munkaügyi előadó munkakör betöltésére keres munkatársat. A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő A munkavégzés helye: Budapest, 1193 Budapest, Táncsics Mihály utca 7. igazgató: Balázs Piroska e-mail: A munkakörbe tartozó feladatok: Az intézmény munkatársainak bér- és munkaügyi feladatainak ellátása. Be- és kiléptetésekkel kapcsolatos feladatok, mozgóbérek kiszámítása és rögzítése, munkaidőkeret figyelemmel kísérése. Szabadságok, távollétek naprakész nyilvántartása. Munkaügyi nyilvántartások vezetése, statisztikák készítése, HR adatok pontos és naprakész vezetése. Egyéb kifizetések bérszámfejtése. Folyamatos kapcsolattartás a Magyar Államkincstárral. Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók. Pályázati feltételek: - Középfokú képesítés, személyügyi ügyintéző személyügyi gazdálkodó és fejlesztő TB ügyintéző, - Gyakorlott szintű KIRA program ismerete, - Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet - e-személyi megléte A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: Professzionális szintű MS Office ( irodai alkalmazások) Előnyt jelentő kompetenciák: Kiváló szintű kiváló szintű elhivatottság, önálló, precíz, pontos és hatékony munkavégzés, Kiváló szintű Jogszabályok ismerete és gyakorlati alkalmazása A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: Végzettséget igazoló okiratok másolata, szakmai önéletrajz, motivációs levél. 3 hónapnál nem régebbi közalkalmazottakra vonatkozó erkölcsi bizonyítvány, Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul. Egészségügyi alkalmasság A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető. A pályázat benyújtásának határideje: 2023. december 16 . A pályázat elbírálásának határideje: 2023. december 20. A pályázatok benyújtásának módja: Postai úton, a pályázatnak a Budapest Főváros XIX. ker. Önkormányzat Segítő Kéz Kispesti Gondozó Szolgálat címére történő megküldésével (1193 Budapest, Táncsics Mihály utca 7. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: munkaügyi előadó. Elektronikus úton Balázs Piroska igazgató asszony részére a e-mail címen keresztül A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: Bérezés megegyezés szerint, próbaidő 3+1 hónap. Cafetéria
Rólunk
© 2024 Startapró.hu
24.04.29.068c3c1