Összetett adminisztrációs szolgáltatás
Tulajdonságok
Leírás
Online közreműködéssel segítem ügyfeleimet összetett adminisztrációs területen. (home office távmunka)
Adminisztráció:
- árajánlatok, szerződések bekérése készítése,
- adatrögzítés,
- nyilvántartások létrehozása, kezelése,
- elektronikus dokumentumok rendszerézése, rendezése Google Driveban, iCould.
Asszisztencia:
- e-mail kezelés,
-szövegszerkesztés,
- ügyfélkezelés,
- kapcsolattartás könyvelővel, hivatalos szervekkel.
- hanganyagok és kézzel írt anyagok gépelése, szerkesztése.
Magánszemélyek részére hivatalos ügyek intézése online is!
#adminisztráció #ügyintézés #virtuálisasszisztens #asszisztens #távmunka #homeoffice Startapro_1689600966
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!