Személyi asszisztens
Tulajdonságok
Leírás
Nagy múltú, turisztikai, pénzügyi és mezőgazdasági egységeket üzemeltető, ipari ingatlanokat kezelő és üzleti tanácsadást nyújtó partnercégünk két vezetője mellé keresünk Személyi asszisztens munkatársat. A munkakör az irodavezetői munkakörtől független, célja a két cégvezető tehermentesítése a kisebb-nagyobb céges és magánjellegű elintéznivalók alól.
Feladatok
- A kiválasztott jelölt felelős lesz két cégvezető mindennapi ügyeinek menedzseléséért, beleértve a munkahelyi és
magánéleti feladatokban nyújtott támogatást, úgy mint:
- Naptárak kezelése, üzleti és magánmegbeszélések, találkozók, utazások szervezése, repülőjegy foglalás
- Ad hoc beszerzések lebonyolítása
- Dokumentumok kezelése, pontos adatrögzítés
- Telefonflotta és rezsi ügyintézés
- Iskolai befizetések, hazai és nemzetközi versenyekkel kapcsolatos ügyintézés
- Regisztrációk, tanúsítványok ügyintézése
- Iratok és egyéb dokumentumok szakszerű nyilvántartása
- Pénzügyi ügyintézés, kisebb utalások, internetbank használata
- Egyéb felmerülő feladatok ellátása
Elvárások
- Proaktív hozzáállás és kiváló problémamegoldó képesség
- Precíz, részletekre odafigyelő munkavégzés
- Kiváló kommunikációs készség, magas szintű diszkréció
- Megbízhatóság, önálló munkavégzés, kiváló szervezőkészség
- Rugalmasság
- Felhasználói szintű Word, Excel tudás
- B kategóriás jogosítvány
Előny
- Személyi asszisztencia terén szerzett több éves tapasztalat
- Angol nyelvtudás
Amit ajánlunk
- Támogató, barátságos környezet
- Stabil vállalati háttér, hosszútávú munkalehetőség
- Változatos feladatok
- Felelősségteljes, önálló munkakör
Munkavégzés helye: Pécs
Jelentkezés: Startapro_1715852979
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!