Irodai asszisztens - Hajmáskér
Tulajdonságok
Leírás
Cégünk irodai asszisztens feladatkör ellátására kolléganőt keres, teljes munkaidős (napi 8 óra) állásra.
FELADATOK:
- Munkatársakkal, ügyfelekkel történő folyamatos kommunikáció
- Beérkező hívások fogadása
- Postai és egyéb küldemények kezelése
- Irodai beszerzések lebonyolítása, számlák kezelése
- Nyilvántartások és egyéb kimutatások vezetése
- Általános irodai adminisztráció
- Egyéb ad-hoc jellegű feladatok
ELVÁRÁSOK:
- Minimum középfokú végzettség
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, de kifejezetten Excel és Word használata)
- Felelősségteljes, önálló munkavégzésre való képesség, ugyanakkor a csapatmunka, az együttműködés fontosságának tudata
- Angol középfokú (B2) komplex nyelvvizsga
- Jó kommunikációs készség
- Megbízhatóság
- Pontos, precíz, munkavégzés
ELŐNY:
- Hasonló területen szerzett tapasztalat
- Felsőfokú végzettség
- Angol felsőfokú (C1) vagy egyéb idegen nyelv ismerete
- B kategóriás jogosítvány
AMIT KÍNÁLUNK:
- Hosszútávú, stabil munkalehetőség
- Fiatalos, támogató csapat
- Versenyképes jövedelem
Munkavégzés helye: Hajmáskér, Veszprém vármegye
Munkavégzés kezdete: azonnali
Jelentkezés az állásra:
Ha úgy érzed, hogy megfelelnél a fentieknek és szívesen lennél cégünk tagja, küldd a magyar nyelvű arcképes önéletrajzodat a munkalehetoseg8200 @ gmail.com e-mail címre! Startapro_1675779012
Hirdetések, melyek érdekelhetnek
A hirdetővel való kapcsolatfelvételhez lépj be startapró.hu fiókodba vagy regisztrálj gyorsan most!