Keresés mentése Hirdetésfeladás
Szeretnél böngésző értesítéseket kapni a következő esetekben?
Üzenet küldése
Önéletrajzod még nem készült el

Hozd létre egyszerűen és gyorsan önéletrajz szerkesztőnk segítségével.

Az adatokat egyszeri alkalommal szükséges csak megadni, ezt követően már akár egy kattintással is pályázhatsz a meghirdetett állásokra.

Mindössze néhány percet vesz igénybe a kitöltése

Sunt interesat de aceasta
proprietate intre datele

Üzenet küldése
Jelentkezés önéletrajzzal
Az üzenet elküldése előtt önéletrajzodat itt tudod szerkeszteni.

Hirdetés megosztása

Küldés

Ügyfélszolgálati, adminisztratív, recepciós és irodai munkát keresek Budapesten!

Feladás dátuma: 2025.06.11 15:51
Tulajdonságok
Pozíció
Irodai
Orientáció
adminisztráció, irodai munka
Munkavégzés helye
Budapest
Tapasztalat
10
Karrierszint
10
Iskolai végzettség
10 osztály
Nyelvtudás
Minimális angol
Leírás
Tapasztalattal rendelkezem ügyfélszolgálati, telefonos, recepciós, adminisztratív és irodai munkákban.
Az elmúlt években több cégnél bizonyítottam rátermettségemet legyen szó ügyfélkezelésről (magán vagy partneri oldalon egyaránt), panaszkezelésről, levelezésről, telefonálásról, recepcióról vagy adatrögzítésről.
Könnyen tanulok új rendszereket, jól kezelem a legtöbb irodai és ügyfélkezelő programot.
Olyan munkahelyet keresek, ahol hosszú távon számítanak rám, és ahol kamatoztathatom az ügyfélkezelés és az adminisztráció terén szerzett sokrétű tapasztalataimat, és ahol ezt tovább is bővíthetem.
Fő és részmunkaidős (8-6 órás), irodai, hibrid, home office és távmunka is érdekel.
Önéletrajzom emailen kérésre elküldöm.
csikoszoltan_4kukachotmailpontcom
Startapro_1748545282
Szabálytalan hirdetés?

Hirdetések, melyek érdekelhetnek

Üzenet küldese
Fennmaradt karakterek: 3000